sâmbătă, 10 mai 2014

daca e wek-end e poezie

Adrian Paunescu - Ti-am cumparat un munte Iubita mea, ti-am cumparat un munte Am fost la târg, dar nu l-am luat pe bani Are paduri si râuri si o punte În vârsta de un milion de ani Din marele bazar cu amanunte Platind cu viata tot ce scump era Iubita mea, ti-am cumparat un munte Pacat ca n-o sa-ncapa-n lumea ta Ti l-am adus în brate pân’ la poarta E minunat si piatra lui e grea Comertul ambulant cu munti se poarta Dar unde ai sa-l pui, iubita mea Ce munte colosal, un munte straniu Cu porci mistreti ce cânta-n coruri jir Iar în adânc sunt straturi de uraniu Si-am dat putin pe el, un chilipir Si m-am certat cu fel de fel de lume Caci toti voiau sa-l ia sa-l dea la nunti I-am înjurat de fapte si de nume Nu stiu de ce toti oamenii vor munti Iubita mea, gateste marea vale În care sa-l aduc si sa-l rastorn Si-apoi la nunta regasirii tale Sa cânt ca vânator al lui din corn Iubita mea, ti-am cumparat un munte Sa faci cu el ce-oi stii si ce vei vrea Eu ma retrag în pesteri muribunde Caci am uitat sa-ti mai soptesc ceva: Am dat pe acest munte viata mea Adrian Paunescu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu