duminică, 16 decembrie 2012

cutii,cutiute si cutioare

cutiile sunt pt mine mai mult o provocare ,de care incerc sa ma achit cat mai bine
mereu imi place sa incerc cate o metoda de decorare noua,invatata la cursurile de decupage de pe forumul unde activez.
sper sa placa tuturor care imi viziteaza blogul.


cutie de bijuterii,,vara,, decorata cu pasta de structura si culori acrilice,lacuita cu lac alchidic
cutiuta,,cos cu trandafiri,,partea de jos este decorata cu stampila si arabescuri aurii,lacuita
cutiuta,,panselute,, partea de jos decorata cu crapaturi,lacuita.
serie de trei cutii cu doamne vintage,decorate cu servetel,crapaturi,fundite si panglici.




detalii din interior

o cutiuta ,,provance,,levantica si crapaturi,fundite.

o cutiuta din papper mache am numit-o ,,cinema cinema,,a fost conceputa special pt un concurs pe forumul ,,magia decupageului,,unde a luat locul 3,Lady vintage s-a numit concursul
am decorat-o cu servetel,dantela neagra si panglica cu buline,fundita.
acum va arat o cutie tot vintage dar vesela,am facut-o pt cineva care se simnte tare singur,m-am gandit ca cele trei fete de pe cutia de cafea sa-i tina dimineata de urat cand isi pregateste cafeaua.
si inca o cutie de cafea dar de data asta decorata prin alta metodase numeste,,decupage pe sfoara,o metoda tare interesanta si usoara.
lalele se numeste cutia.in aceiasi maniera am decorat si o bratara

a iesit frumoasa dar cam grea as spune eu.
alta cutie decorata cu servetel

si una cu hartie de decupaj si arabescuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu